איך עזרנו לחסוך 1.5 מיליון רובל בשנה בשיחות ומשכנו לקוחות-אינטרובטים.

בעיה של לקוח

לבנק יש מוקד טלפוני שמקבל שיחות מלקוחות. זרם השיחות גדל כל הזמן ועלויות עבודתם של המפעילים גם גדלו.

פיתרון בעיות

הצענו פתרון לשירות עצמי ללקוחות באמצעות בוט ב-Telegram משולב במערכת ה-CRM, כעת הלקוחות יכולים לנהל את שירותיהם, להשאיר בקשות לתמיכה. בתורו, הבוט יודיע ללקוחות באופן אוטומטי על מצב המשימות שלהם. 20% מהלקוחות עברו לערוץ תקשורת דומה עם הבנק. החיסכון הסתכם בכ -1.5 מיליון רובל בשנה.

תוצאות עבודה של קוב שלוש

קוב שלוש