כך אנחנו מבצעים אוטומציה של העבודה ונפטרים מקלט מידע ממשתמשים.

בעיה של לקוח

כל המידע הגיע ממקורות שונים (אתר, חיוב, דואר, מערכת תמיכה, מוקד טלפוני), המשתמשים אספו את כל המידע על הלקוחות בטבלאות באופן ידני. וגם השיווק נאלץ לשלוח מכתבי תזכורת להעברת לקוחות לסטטוסים הבאים במשפך המכירות באופן ידני.

פיתרון בעיות

יישום מערכת ה-CRM עזר לאוטומציה מלאה של איסוף הנתונים מכל המערכות החיצוניות. יחד עם זאת, במערכת כמעט ואין קלט ידני של מידע. התהליך של ניהול לקוחות בין סטטוסים גם היה אוטומטי. בכל שלב, מביקורים באתר ועד לתשלומים סופיים, ההמרה גדלה.

תוצאות עבודה של קוב שלוש

קוב שלוש