מעקב אחר תוקף המסמכים. עבור סוגים שונים של מסמכים (מסמכי זיהוי, רישיונות ואחרים) יש קבוצות שונות של שדות ותקופות. לפני אוטומציה של תהליך זה, העובדים נאלצו לבדוק מעת לעת מסמכים ולהגדיר תזכורות לחידוש. בכל פעם היה צורך לבקש מתכנתים לפתח סוג חדש של מסמך למערכת.
יצרנו בונה מסמכים גמיש המאפשר לך ליצור כל סוג חדש של מסמך עם מאפיינים משלו הן לפי מטא נתונים והן לפי תאריכים מבוקרים. המשתמש יכול ליצור את הטופס הדרוש של המסמך בעצמו, ואז המערכת תבדוק ותאמת את נכונות המילוי, תזכיר את תקופת התוקף. בעבר, כל מסמך היה צריך לחכות כשבועיים, להוסיף לכך את עבודת המתכנתים. כעת המשתמש יכול לעשות הכל בעצמו מבלי להמתין.
לא חושוב, אם לפרויקט שלך ולמקרה שלנו יש תכונות משותפות. אנו ננתח את העסק שלך ונגלה כיצד לשפר את החברה שלך באמצעות CRM.