כך פשטנו את העבודה של מחלקת ה- IT ועזרנו למשתמשים לפתור את הבעיות שלהם בעצמם

בנק רוסי למשכנתאות

בעיה של לקוח

מעקב אחר תוקף המסמכים. עבור סוגים שונים של מסמכים (מסמכי זיהוי, רישיונות ואחרים) יש קבוצות שונות של שדות ותקופות. לפני אוטומציה של תהליך זה, העובדים נאלצו לבדוק מעת לעת מסמכים ולהגדיר תזכורות לחידוש. בכל פעם היה צורך לבקש מתכנתים לפתח סוג חדש של מסמך למערכת.

פיתרון בעיות

יצרנו בונה מסמכים גמיש המאפשר לך ליצור כל סוג חדש של מסמך עם מאפיינים משלו הן לפי מטא נתונים והן לפי תאריכים מבוקרים. המשתמש יכול ליצור את הטופס הדרוש של המסמך בעצמו, ואז המערכת תבדוק ותאמת את נכונות המילוי, תזכיר את תקופת התוקף. בעבר, כל מסמך היה צריך לחכות כשבועיים, להוסיף לכך את עבודת המתכנתים. כעת המשתמש יכול לעשות הכל בעצמו מבלי להמתין.

אלכסנדר סטפנוב

ראש פרויקטי IT

תוצאות עבודה של קוב שלוש

קוב שלוש