החברה התקשתה לבצע חשבונאות על עסקאות פיננסיות בין לקוחות לבין אומנים ספציפיים המספקים שירותים. חלק מהמבצעים לא העבירו כסף לקופאית בזמן, חלקם חרגו מהמגבלות המותרות בכמויות הכסף שהתקבלו מלקוחות.
במערכת ה- CRM ביצענו שליטה אוטומטית בהעברת הזמנות חדשות לאומנים, אם הוא חורג ממגבלת הכסף, אז הוא לא יכול היה לקבל הזמנות חדשות. אומנים החלו להגיע לקופאית ולהעביר את כל הכסף. הבעיה נעלמה בעקרונית.
לא חושוב, אם לפרויקט שלך ולמקרה שלנו יש תכונות משותפות. אנו ננתח את העסק שלך ונגלה כיצד לשפר את החברה שלך באמצעות CRM.