כך שירות הלקוחות, באמצעות מערכת ה-CRM, הכפיל את מהירות ביצוע ההזמנות והגדיל את העסקת האפקטיבית של אומנים.

בעיה של לקוח

החברה התקשתה לבצע חשבונאות על עסקאות פיננסיות בין לקוחות לבין אומנים ספציפיים המספקים שירותים. חלק מהמבצעים לא העבירו כסף לקופאית בזמן, חלקם חרגו מהמגבלות המותרות בכמויות הכסף שהתקבלו מלקוחות.

פיתרון בעיות

במערכת ה- CRM ביצענו שליטה אוטומטית בהעברת הזמנות חדשות לאומנים, אם הוא חורג ממגבלת הכסף, אז הוא לא יכול היה לקבל הזמנות חדשות. אומנים החלו להגיע לקופאית ולהעביר את כל הכסף. הבעיה נעלמה בעקרונית.

תוצאות עבודה של קוב שלוש

קוב שלוש