כיצד האיצנו את עיבוד השיחות באמצעות CRM ב-24 פעמים מהר יותר?

הפחתת עלויות העבודה בעיבוד שיחות
עלייה במספר ההזמנות

ברוקר המכס GreenWay

מתווך המכס "גרינוויי" עוסק בהובלה בינלאומית של כל סחורה ממחסן הספק למחסן הלקוח, שחרור מהמכס, תמיכה משפטית בחוזים. בין הלקוחות נמנים "גזפרום" ו-"מטרוסטרוי".

בעיה של לקוח

מדוע מתווך המכס איבד לקוחות?

הבעיה הייתה עיבוד בקשה ארוך. הערכת סיכונים, עלויות הובלה הזמן לוקחת 4 עד 8 ימים. לקוחות אינם מוכנים לחכות כל כך הרבה זמן, ופונים חברת לוגיסטיקה אחרת.

פיתרון בעיות

כיצד האיצנו את זמן עיבוד ההזמנה ל-4 שעות?

ביצענו אוטומציה של כל תהליך עיבוד היישומים: הערכת סיכונים, עלות ותנאי הובלה, הודעה על שירותים, בקרת תזמון. עיבוד היישום אורך עד 4 שעות במקום 4-8 הימים הקודמים.

אנדריי סמנוב

מנהל פרויקט מצד הלקוח «GREENWAY».

"אנו חברה חדשנית הפועלת בתחום כה מורכב של שירותים כמו שחרור ממכס, ולכן עבודה אפקטיבית מול לקוחות חשובה לנו מאוד. בחרנו בקפידה את מערכת ה- CRM אשר תהווה את הבסיס לעסק שלנו, בחרנו לא רק במוצר עצמו, אלא גם בצוות שיכול לפתור את הבעיות בהתאמת מערכת מידע זו למאפייני העסק שלנו. לאחר שעברנו את רוב מסלול היישום, אנו שמחים שעשינו את הבחירה הנכונה, תוך אמון על חברת "קוב שלוש". בחברה מצאנו שותף שמצד אחד תוך שימוש ניסיון הטוב ביותר ויכול לבנות נכון תהליכים טכנולוגיים, ומצד שני למצוא פתרונות טכניים סבירים ליישום תהליכים אלה ב- SugarCRM"

תוצאות עבודה של קוב שלוש

קוב שלוש