קבוצת החברות "מזון" עובדת בתחומים הבאים: פיתוח, יישום וקידום תוכנה חופשית, פיתוח רדיו אינטרנטי ותכני אינטרנט מועילים לילדים. מכירות נעשו דרך חנויות מקוונות או לא מקוונות.
מכירות נעשו דרך חנויות מקוונות או לא מקוונות. הבעיה הייתה כי המנהלים לא הצליחו להתאים הלקוח מאתר עם הלקוח מהחנות. בגלל מכירות נוספות וקידומי מכירות לא עבדו. החברה איבדה רווח פוטנציאלי.
בזכות יישום ה-CRM ניתן היה לבצע אוטומציה של איסוף מסדי נתונים וזיהוי לקוחות. כעת, בחלק האישי של האתר, המשתמש הציע הצעות אישית תוך התחשבות ברכישות המקוונות והלא מקוונות שלו. הצלחנו לפרט לקוחות גדולים ולצרף מנהל אישי לכל אחד מהם על מנת להגדיל את נאמנות הלקוחות ולקבל יותר מכירות.
ניהול קשרי לקוחות הוא אחד הפונקציות העיקריות במערכת CRM.
אתה יכול לדמיין כמה לקוחות יש יחד חנויות מקוונות ולא מקוונות? ללא אוטומציה, קשה לעקוב אחר כל הלקוחות ולהבין שהמשתמש הזה, שרק התחבר לחנות המקוונת, הזמין פיתוח תוכנה בחנות לא מקוונת לפני שבוע. וכשאתה יודע מיהו הלקוח שלך, אתה יכול מיד להציע לו משהו שמעניין אותו ולהגדיל את הסבירות לרכישה.
לא חושוב, אם לפרויקט שלך ולמקרה שלנו יש תכונות משותפות. אנו ננתח את העסק שלך ונגלה כיצד לשפר את החברה שלך באמצעות CRM.