איך העלינו את ההמרה מ-18% ל-43% עם אוטומציה של דיוור SMS?

הגדלת מספר הלקוחות ב-2.4 פעמים
הגדלת נאמנות למשרדי עורכי דין

משרד עורכי דין

משרד עורכי הדין "יוריסט לידר" מספק סיוע משפטי בתיקים אזרחיים ופליליים בבתי המשפט של מוסקבה וחבל מוסקבה.

הלקוחות נרשמים לייעוץ משפטי חינם בטלפון ובאמצעות הטופס באתר.

בעיה של לקוח

עם זאת 82% מהאנשים שנרשמו לא מגיעים לייעוץ

האתר מכיל טופס שבאמצעותו ניתן להזמין ייעוץ חינם עם עורך דין. מבקרים רבים נרשמים, אך רק 18% מהם מגיעים לייעוץ.

פיתרון בעיות

איך הגדלנו את מספר הלקוחות האמיתיים ב-2.4 פעמים?

לאחר התקנת מערכת ה-CRM, פיתחנו פונקציונליות נוספת: דיוור SMS אוטומטי למי שנרשם לייעוץ עם עורך דין. יום לפני הייעוץ מגיע תזכורת על הייעוץ הקרובה עם תיאור מסלול ואנשי קשר. כעת, במקום 18% הקודמים, 43% מהמבקרים הרשומים מגיעים לייעוץ.

אולג פילימונוב

אוטומציה של דיוור SMS עזר לא רק להגדיל את מספר הלקוחות. היא פתרה שתי משימות נוספות.

ראשית, אנו חוסכים בעלויות עבודה מכיוון שהמנהל לא צריך להתקשר למי שנרשם ולהזכיר להם את הייעוץ.

שנית, הגורם האנושי ממוזער - אין מצבים בהם המנהל שכח להתקשר או מסר ללקוח מידע שגוי.

תוצאות עבודה של קוב שלוש

קוב שלוש