האתר מכיל טופס שבאמצעותו ניתן להזמין ייעוץ חינם עם עורך דין. מבקרים רבים נרשמים, אך רק 18% מהם מגיעים לייעוץ.
לאחר התקנת מערכת ה-CRM, פיתחנו פונקציונליות נוספת: דיוור SMS אוטומטי למי שנרשם לייעוץ עם עורך דין. יום לפני הייעוץ מגיע תזכורת על הייעוץ הקרובה עם תיאור מסלול ואנשי קשר. כעת, במקום 18% הקודמים, 43% מהמבקרים הרשומים מגיעים לייעוץ.
אוטומציה של דיוור SMS עזר לא רק להגדיל את מספר הלקוחות. היא פתרה שתי משימות נוספות.
ראשית, אנו חוסכים בעלויות עבודה מכיוון שהמנהל לא צריך להתקשר למי שנרשם ולהזכיר להם את הייעוץ.
שנית, הגורם האנושי ממוזער - אין מצבים בהם המנהל שכח להתקשר או מסר ללקוח מידע שגוי.
לא חושוב, אם לפרויקט שלך ולמקרה שלנו יש תכונות משותפות. אנו ננתח את העסק שלך ונגלה כיצד לשפר את החברה שלך באמצעות CRM.