איך הצלחנו לייעל את עבודה של מנהלי החברה בזכות שילוב מערכת ה-CRM עם Yandex.Maps?

הגדלת הפרודוקטיביות
שליטה על הפעולות של מנהלים.

סופרמרקט של סחורות לבנייה

"סטורן" - מוכר של חומרי בניין.

החברה מדורגת במקום השני בדירוג המוכרים של חומרי בניין ברוסיה על פי INFOLine Advice Russia TOP

בין לקוחות החברה נמצאים גם קונים פרטיים וגם בונים מקצועיים.

49 חנויות פועלות תחת מותג "סטורן" ב-25 ערים ברוסיה. יש 28,000 פריטים בחנויות.

בעיה של לקוח

מדוע מנהלים מבזבזים זמן?

מנהלים נאלצו לעקוף את המתקנים בבנייה ומציעים חומרי בניין. בגלל חוסר תיאום פעולות, מנהלים שונים הגיעו לפעמים לאותם מתקנים בבנייה, ואז הם התגעגעו למתקנים.

פיתרון בעיות

איך לתאם את עבודתם של המנהלים?

הטמיע מערכת ה-CRM ומשולב ב- Yandex.Maps. כעת ב- Yandex.Maps יש דגלים רב צבעוניים שמסמנים פרויקטים של בנייה שעליהם המנהלים צריכים לבקר המנהל מוצא את האובייקטים הרצויים וסלול את המסלול. מנהלים אחרים יכולים לראות אילו פרויקטים בבנייה הם תפוסים ואילו לא, ויכולים גם לסלול את המסלול. כתוצאה מכך, אף אחד לא מצטלב.

ההנהלה רואה את המצב הנוכחי של כל אתר בנייה, מי אחראי עליו ואיזו עבודה מתוכננת במקום. כאשר מופיע אובייקט חדש, מידע עליו נרשם במערכת. הוא מוצג על המפה, וההנהלה יכולה למנות מנהל אחראי.

ליאלין לאוניד

בדרך כלל, מערכת ה-CRM משולבת ב-Yandex.Maps כדי לבצע אוטומציה של רישום הזמנה למסירה וביקור של מומחה, כמו גם לחישוב זמן הנסיעה תוך התחשבות בפקקים. הלכנו רחוק יותר והצענו להשתמש במערכת ה-CRM כדי לארגן את העבודה האפקטיבית של המנהלים.

בתור התחלה, הוצגה מערכת ה-CRM בה הוקלטו כל האובייקטים והעבודה עליהם. ואז בא עם פתרון לא סטנדרטי, וזה עבד. עכשיו מנהלים לא מפריעים לעבודה אחד את השני.

תוצאות עבודה של קוב שלוש

קוב שלוש