קוב שלוש -

מובילה בשוק ליישם פתרונות מותאמים אישית בפלטפורמה SugarCRM/SuiteCRM.

מוצר השנה

על פי CUSTOMER Magazine.

מערכת CRM הטובה ביותר השנה

על פי Network Computing Awards 2

מערכת ה- CMS עם קוד הפתוח החי פופולרי

על פי Gartner, חברת מחקרי שוק IT.

אוטומציה של סוכנויות נדל"ן וחברות בנייה
על בסיס של SuiteCRM

אפילו לחברות שעובדות באותו ענף יש תהליכים ויעדים עסקיים שונים. לכן, אנחנו לא מציעים פתרונות תבנית עבור אוטומציה של סוכנויות נדל''ן וחברות בנייה. אנו מפתחים ייחודיים CRM, שפותר בעיות ספציפיות של החברה.

SuiteCRM הוא הפיתרון עבורך אם אתה שומע לעתים קרובות ממנהלים ומחלקת ה-IT:

  • שכחתי להתקשר ללקוח כי איבדתי את התזכורת
  • אני צריך למלא דוחות ידנית - זה ייקח כמה שעות
  • מוקד טלפוני לא יכול להתמודד עם זרימת שיחות
  • אני בוחר נכסים עבור לקוחות יותר מדי זמן

איזה משימות פותרת מערכת ה-CRM? דוגמאות של אוטומציה של סוכנויות הנדל''ן

חברות נדל"ן ובנייה מתמודדות לפעמים עם בעיות דומות. לכן אנו חולקים את היכולות של CRM וניסיוננו באוטומציה של תהליכים עסקיים נפוצים.

תהליך עסקי איך זה היה אוטומטי?
טיפול חשבונאי בקשות נכנסות
  • אינטגרציה עם המוקד הטלפוני.
  • תהליכי עיבוד בקשות אישים עבור כל קו עסקי.
מעקב אחר האפקטיביות של מסעות פרסום
  • אינטגרציה עם האתר לקבלת הזמנות.
  • אינטגרציה עם רשתות חברתיות כדי להשיג הזמנות.

בחירת נדל"ן

  • בחירה אוטומטית של אובייקטים על הקריטריונים לבקשת הלקוח.
  • בחירה אוטומטית של בקשות מתאימות לשם האובייקט נוצר.
עבודת מנהלים: מכירות, חוזים
  • תכנן עובדה וניתוח.
  • חיזוי משפך המכירות.
  • החלוקה בין עמלת הברוקרים.
  • אחסון חוזים, בקרה, הארכה.
  • בקרת חשבונות.
  • אינטגרציה עם 1C.
  • שילוב עם הדוא''ל.
  • יצירת מעשי הצגת של אובייקטים של נדל"ן, חוזים, אישורי עסקה ומסמכים אחרים.
עבודה פנימית בין מחלקות
  • קביעת משימות עם בקרת ביצועים.
  • התכתבות פנימית ללקוח.
  • לוח רואה של הצגת באובייקטים.
אינטגרציה עם אתר נדל''ן
  • ייצא לאתר או ייבא מהאתר עם הפרמטרים הדרושים (חדש, הנחה).
  • קטלוג היררכי (חדר בניין רבע).
  • המאפיינים האישיים של כל סוג של נדל''ן.
  • הפקת מצגות והצעות שונות על חפצים עם שליחה בו זמנית ללקוח.
  • חפש ותצוגה באמצעות מפות אינטראקטיביות.
  • חישוב אוטומטי של מטבעות ושערי חוצה.
  • חישוב אוטומטי של שטחים, שיעורים, משרות פנויות.
  • חיפוש גמיש לפי פרמטרים ושימוש במפה.
דיווח
  • דיווח על מנהלים בכל שלב של מכירות.
  • בניית לוחות מחוונים לשליטה על אינדיקטורים מרכזיים וניתוח מקצה לקצה.
  • בניית דוחות שיווקיים (ניתוח יעילות ערוצי הפרסום).
  • יצירת דוחות מותאמים אישית על שדות נבחרים ותגיות.

כבר יישמו 17 פרויקטים
עבור חברות רוסיות ובינלאומיות

אנו בוחרים צוות עם ניסיון בפיתוח מערכת ה-CRM עבור חברות נדל"ן. זה מאפשר:

  • לקצר את זמן הפיתוח והיישום.
  • לחסוך את התקציב - אנחנו לא מבלים את השעות שמתוקצבות ליצירת כל מודול מאפס.
  • לחלוק חוויות ולהציע פתרונות יעילים.
  • להבטיח את השקת הפרויקט במועד - אנו יודעים זמן של העבודה.

מגן מפני אובדן ההשקעה

  • מגנים מפני אובדן ההשקעה: אנו נותנים את כל קודי המקור וההמלצות במקרה של סיום שיתוף הפעולה
  • מסיבות אבטחה, אנו ממליצים להתקין CRM בשרת החברה שלך.

ליצור סביבה נוחה לשיתוף פעולה מרחוק

  • אנו יוצאים לפגישה עם לקוח בחינם.
  • אנו מנהלים משא ומתן על סקייפ.
  • תן גישה למערכת ניהול פרויקטים, כך שאתה יכול לראות את ההתקדמות של עבודה.
  • אנו לציית לתנאים, אשר שנקבעו בחוזה.

אנו מסייעים לעובדים שלך כדי להשתלט על התוכנית

  • אנו מבצעים אוטומציה של הפעולות המשעממות והשגורות ביותר על פי העובדים.
  • אנו מפתחים תקנות לשימוש ב-CRM כך שהעובדים יתרגלו לתוכנית מהר יותר.
  • אנו כותבים הוראות, מבצעים אימונים למרחקים ומשרה מלאה.

אנחנו נותנים ערבות

  • בדיקה דו-דרגתית לפני המסירה: בדיקת הקוד על ידי המתכנת השני, בדיקת באגים במערכת.
  • שישה חודשים של שירות לאחר המכירה בחינם
  • עונשים על איחורים בהגשה (פירט בחוזה).

שלבי עבודה

1
פגישה אישית: ניתוח עסק ותנאי טכניים

מה עושים?

  • אנו מנתחים את העסק, דנים בעקרונות האוטומציה.
  • אנו שואלים משתמשים מה יפשט את מהירות העבודה שלהם.
  • אנו מכנים את תנאי ההתייחסות לפרויקט.

המטרה שלנו:

הבינו בבירור כיצד להאיץ ולפשט תהליכי עבודה ולפתור בעיות של לקוחות.

אתה מקבל

  • פיתרון מלא לבעיות שלך.
  • תנאי הפניה עם שלבים, תוצאות עבודה, מועדים, מחירים.

אם תיארתם וגיבשתם תהליכים עסקיים, אנו מיד עוברים למשימה הטכנית.*

2
פיתוח תוכנה זריז

מה עושים?

אנו מפרקים את תהליך הפיתוח של ה- CRM לשלבים ומבצעים אותו בתורו. בסיום שלב אחד אנו עוברים על שני נתיבים מקבילים:

  • אנו ממשיכים לשלב הבא המתוכנן.
  • אנו מקשיבים למשוב של המשתמשים ומשפרים את מה שעשינו בשלב הראשון.

בכל שלב אנו בודקים את המערכת ומונעים טעויות.

המטרה שלנו:

להאיץ את הפיתוח ובאותה עת לפשט את השימוש במערכת על ידי המשתמשים, להפוך אוטומציה לפעולות נוספות.

אתה מקבל:

מערכת CRM מתקדמת המיועדת למשימות העסקיות שלך ומוכנה ליישום.

3
הטמעת המערכת בעבודה יומיומית אמיתית

מה עושים?

  • אנו משלבים CRM במערכות לקוח
  • אנו מכשירים עובדים.

המטרה שלנו:

הפוך את הפיתוח של המערכת החדשה מהר ונוח.

אתה מקבל:

היכולת לעבוד ב- CRM בהנאה ולהשיג את יעדי החברה.

4
תמיכה טכנית
ששת החודשים הראשונים - ללא תשלום!

מה עושים?

אנו משפרים את מערכת CRM.

המטרה שלנו:

פיתוח מערכת CRM ככל שמתעוררות משימות ודרישות חדשות בחברה.

אתה מקבל:

מערכת CRM אשר מפותחת יחד עם החברה ומתאימה תמיד לחידושים.

העלות הראשונית של מודולים השונים:

בלוק מודול / אינטגרציה העלות מ-__ דולר ליחידה
עבודה עם הנדל''ן נכס (דירה, בית, בניין, משרד ...) 1000$
הצג וחפש עם שירותי מפות (מפות Yandex או Google) 500$
חפש את התשתית הקרובה ביותר (מטרו, תחבורה, בנקים ...) 200$
מתייחסים לעלות של מטר (מכירה, השכרה, הוצאות תפעול), הסדרים מולטי מטבע, עדכון שערי חליפין 1000$
העלאת אובייקטים לאתר, לוחות מודעות 300$
העלאת אובייקטים בפורמטים שונים של הצעות, מצגות 400$
הצדדים המתקשרים לקוחות, מפתחים, חברות ניהול, שותפים, ספקים, אחזקות, מתחרים, אנשי קשר, הובלות 800$
מכירות עסקות, הזמנות, חוזים, תשלומים, דוחות, הצעות 500$
בחירה אוטומטית של נדל"ן לפי פרמטרים 600$
אינטגרציות 2000$
טלפוניה 800$
יועצים מקוונים 400$
שירותי דיוור 400$
OutLook 400$
תהליכים ודוחות, KPI קביעת דוחות, תהליכים, אינדיקטורים, התראות 200$

תראה כמה טווח המחירים של העבודה שלנו הוא רחב.

5K$
500K$
הפרויקט הזול שלנו
הפרויקט היקר ביותר שלנו

כן, זה יקר יותר מאשר לקנות מכונית חדשה.

אבל CRM מסייעת לחסוך זמן העבודה, תהליכים עסקיים למכן, להגדיל את התפוקה, מנהלי החברה, ובהמשך להגדיל את הרווח. כתוצאה מכך, ההשקעות משתלמות בתקופה של 3 חודשים עד שנה.

4 הבדלים עיקריים בעבודה שלנו מהמתחרים

1

פיתוח CRM

איך אנחנו עובדים:

אנו לא משתמשים בפתרונות מוכנים - רק ניסיון ושיטות עבודה מומלצות שיכולות להפחית את זמן הפיתוח והיישום. אנו יוצרים כל פרויקט למשימות של לקוח ספציפי.

איך חברות רגילות עובדות:

משתמשים בתבנית, המשלימה על ידי מודולים מוכנים. לא נלקחים בחשבון תכונות עסקיות, מה שמאט את התאמת המשתמשים ל- CRM ולעבוד במערכת.

2

צוות הפרויקט

איך אנחנו עובדים:

בפרויקט עושים כל כך הרבה אנשים ככל שיידרש כדי להשיג את המטרות של הלקוח.

איך חברות רגילות עובדות:

לפרויקט מספר עובדים קבוע, ללא קשר למורכבות הפרויקט.

3

הגנה מפני אובדן השקעה

איך אנחנו עובדים:

במקרה של הפסקת שיתוף הפעולה אנחנו נותנים את כל קוד המקור. אתה יכול לשנות את התוכנית בעצמם, או להכריח מתכנתים אחרים ללא עלות הפקת נתוני המקור.

איך חברות רגילות עובדות:

הם לא נותנים קודי מקור והערות על היישום במקרה של סיום שיתוף פעולה. אם הלקוח רוצה להמשיך לעדן את התוכנית, עליו לבזבז זמן ולחלץ נתונים באופן עצמאי דרך הממשק.

4

תמיכה טכנית

איך אנחנו עובדים:

פתרון חינם למשך 6 חודשים.

איך חברות רגילות עובדות:

תמיכה טכנית בתשלום.

קוב שלוש