קוב שלוש -

מובילה בשוק ליישם פתרונות מותאמים אישית בפלטפורמה SugarCRM/SuiteCRM.

מוצר השנה

על פי CUSTOMER Magazine.

מערכת CRM הטובה ביותר השנה

על פי Network Computing Awards 2

מערכת ה- CMS עם קוד הפתוח החי פופולרי

על פי Gartner, חברת מחקרי שוק IT.

אוטומציה של חברות שירות
(שירותים אישיים)
על בסיס CRM Suite

אפילו לחברות שעובדות באותו ענף יש תהליכים ויעדים עסקיים שונים. לכן איננו מציעים פתרונות תבנית לאוטומציה של מרכז שירות וצוות מומחים. אנו מפתחים ייחודיים CRM, שפותר בעיות ספציפיות של החברה.

CRM עבורכם אם אתם שומעים לעתים קרובות מלקוחות אדונים:

  • הם לא התקשרו אלי.
  • המומחה שלך שכח ממני.
  • מוקד טלפוני לא יכול להתמודד עם זרימת שיחות.
  • ההכנסות אינן חופפות את הסכום בקופות, ההוצאות הן יותר מההכנסות.

איזה משימות פותרת מערכת ה-CRM?

חברות שירות וחברות המספקות שירותים ביתיים ליחידים מתמודדות לפעמים עם בעיות דומות. לכן אנו חולקים את היכולות של CRM וניסיוננו באוטומציה של תהליכים עסקיים נפוצים.

תהליך עסקי איך זה היה אוטומטי?
רשום של כל הזמנות נכנסות
  • אינטגרציה באתר, בטלפון, בדואר.
  • הפצת הזמנות על ידי מומחים.
  • הנהלת חשבונות עבור הזמנות נכנסות מכל המקורות: יועץ מקוון, אתר, מוקד טלפוני, רשתות חברתיות, משרדי מכירות.

שיפור ביצועי העובדים:

  • אוטומציה של פעולות שגרתיות;
  • שליטה על הפעולות של מנהלים.
  • יצירה אוטומטית של חוזים, הצעות, מחשבוני תשלום, וכו'
  • תכנון פעילות של מנהלים על הכללים: תזכורות, דיוור, אמירה של בעיות על תהליכים.
שמירת מידע על לקוחים ותיעוד, היסטורית של הזמנות, היסטוריית של תשלומים.
  • בסיס לקוחות מאוחד.
  • ההיסטוריה של כל הזמנות עם תשלום ומומחים.
  • יידוע לקוחות באמצעות SMS / אימייל.
ארגון אינטראקציה עם מומחים.
  • פורטל הקבלן
  • בקרת מזומנים מגבלות על ידיהם.
  • Chatbot כדי להאיץ את העבודה.
  • רשימות ודירוגים שחורים.
דיווח
  • יצורת דוחות מומחים.
  • בניית לוחות מחוונים לשליטה על אינדיקטורים מרכזיים וניתוח מקצה לקצה.
  • בניית דוחות שיווקיים (ניתוח יעילות ערוצי הפרסום).
  • יצירת דוחות מותאמים אישית על שדות נבחרים ותגיות.

כבר 5 פרויקטים מיושמים
לחברות רוסיות

אנו בוחרים צוות עם ניסיון בפיתוח CRM לחברות שירות. זה מאפשר:

  • לקצר את זמן הפיתוח והיישום.
  • לחסוך את התקציב - אנחנו לא מבלים את השעות שמתוקצבות ליצירת כל מודול מאפס.
  • לחלוק חוויות ולהציע פתרונות יעילים.
  • להבטיח את השקת הפרויקט במועד - אנו יודעים זמן של העבודה.

מגן מפני אובדן ההשקעה

  • מגנים מפני אובדן ההשקעה: אנו נותנים את כל קודי המקור וההמלצות במקרה של סיום שיתוף הפעולה
  • מסיבות אבטחה, אנו ממליצים להתקין CRM בשרת החברה שלך.

ליצור סביבה נוחה לשיתוף פעולה מרחוק

  • אנו יוצאים לפגישה עם לקוח בחינם.
  • אנו מנהלים משא ומתן על סקייפ.
  • תן גישה למערכת ניהול פרויקטים, כך שאתה יכול לראות את ההתקדמות של עבודה.
  • אנו לציית לתנאים, אשר שנקבעו בחוזה.

אנו מסייעים לעובדים שלך כדי להשתלט על התוכנית

  • אנו מבצעים אוטומציה של הפעולות המשעממות והשגורות ביותר על פי העובדים.
  • אנו מפתחים תקנות לשימוש ב-CRM כך שהעובדים יתרגלו לתוכנית מהר יותר.
  • אנו כותבים הוראות, מבצעים אימונים למרחקים ומשרה מלאה.

אנחנו נותנים ערבות

  • בדיקה דו-דרגתית לפני המסירה: בדיקת הקוד על ידי המתכנת השני, בדיקת באגים במערכת.
  • שישה חודשים של שירות לאחר המכירה בחינם
  • עונשים על איחורים בהגשה (פירט בחוזה).

שלבי עבודה

1
פגישה אישית: ניתוח עסק ותנאי טכניים

מה עושים?

  • אנו מנתחים את העסק, דנים בעקרונות האוטומציה.
  • אנו שואלים משתמשים מה יפשט את מהירות העבודה שלהם.
  • אנו מכנים את תנאי ההתייחסות לפרויקט.

המטרה שלנו:

הבינו בבירור כיצד להאיץ ולפשט תהליכי עבודה ולפתור בעיות של לקוחות.

אתה מקבל

  • פיתרון מלא לבעיות שלך.
  • תנאי הפניה עם שלבים, תוצאות עבודה, מועדים, מחירים.

אם תיארתם וגיבשתם תהליכים עסקיים, אנו מיד עוברים למשימה הטכנית.*

2
פיתוח תוכנה זריז

מה עושים?

אנו מפרקים את תהליך הפיתוח של ה- CRM לשלבים ומבצעים אותו בתורו. בסיום שלב אחד אנו עוברים על שני נתיבים מקבילים:

  • אנו ממשיכים לשלב הבא המתוכנן.
  • אנו מקשיבים למשוב של המשתמשים ומשפרים את מה שעשינו בשלב הראשון.

בכל שלב אנו בודקים את המערכת ומונעים טעויות.

המטרה שלנו:

להאיץ את הפיתוח ובאותה עת לפשט את השימוש במערכת על ידי המשתמשים, להפוך אוטומציה לפעולות נוספות.

אתה מקבל:

מערכת CRM מתקדמת המיועדת למשימות העסקיות שלך ומוכנה ליישום.

3
הטמעת המערכת בעבודה יומיומית אמיתית

מה עושים?

  • אנו משלבים CRM במערכות לקוח
  • אנו מכשירים עובדים.

המטרה שלנו:

הפוך את הפיתוח של המערכת החדשה מהר ונוח.

אתה מקבל:

היכולת לעבוד ב- CRM בהנאה ולהשיג את יעדי החברה.

4
תמיכה טכנית
ששת החודשים הראשונים - ללא תשלום!

מה עושים?

אנו משפרים את מערכת CRM.

המטרה שלנו:

פיתוח מערכת CRM ככל שמתעוררות משימות ודרישות חדשות בחברה.

אתה מקבל:

מערכת CRM אשר מפותחת יחד עם החברה ומתאימה תמיד לחידושים.

העלות הראשונית של מודולים השונים:

בלוק מודול / אינטגרציה העלות מ-__ דולר ליחידה
עבודה עם הזמנות הזמנות 1000$
חלקי חילוף, שירות 500$
להפיק חשבוניות/ערכות 400$
אלגוריתמי חלוקת הזמנות 1500$
פורטל הקבלן 800$
הצדדים המתקשרים לקוחות (פרטית, משפטית), שותפים, ספקים 700$
עבודת מומחים תשלום, סגירת הזמנות, מחיקה של אספקה, דירוגים, רשימות שחורות 1000$
אינטגרציות שותפי מערכת, אתרים, נחיתה 2000$
טלפוניה 700$
יועצים באינטרנט, סירות שליחים שונים 400$
שירותי דיוור 400$
תהליכים ודוחות, KPI קביעת דוחות, תהליכים, אינדיקטורים, התראות 200$

תראה כמה טווח המחירים של העבודה שלנו הוא רחב.

5K$
500K$
הפרויקט הזול שלנו
הפרויקט היקר ביותר שלנו

כן, זה יקר יותר מאשר לקנות מכונית חדשה.

אבל CRM מסייעת לחסוך זמן העבודה, תהליכים עסקיים למכן, להגדיל את התפוקה, מנהלי החברה, ובהמשך להגדיל את הרווח. כתוצאה מכך, ההשקעות משתלמות בתקופה של 3 חודשים עד שנה.

4 הבדלים עיקריים בעבודה שלנו מהמתחרים

1

פיתוח CRM

איך אנחנו עובדים:

אנו לא משתמשים בפתרונות מוכנים - רק ניסיון ושיטות עבודה מומלצות שיכולות להפחית את זמן הפיתוח והיישום. אנו יוצרים כל פרויקט למשימות של לקוח ספציפי.

איך חברות רגילות עובדות:

משתמשים בתבנית, המשלימה על ידי מודולים מוכנים. לא נלקחים בחשבון תכונות עסקיות, מה שמאט את התאמת המשתמשים ל- CRM ולעבוד במערכת.

2

צוות הפרויקט

איך אנחנו עובדים:

בפרויקט עושים כל כך הרבה אנשים ככל שיידרש כדי להשיג את המטרות של הלקוח.

איך חברות רגילות עובדות:

לפרויקט מספר עובדים קבוע, ללא קשר למורכבות הפרויקט.

3

הגנה מפני אובדן השקעה

איך אנחנו עובדים:

במקרה של הפסקת שיתוף הפעולה אנחנו נותנים את כל קוד המקור. אתה יכול לשנות את התוכנית בעצמם, או להכריח מתכנתים אחרים ללא עלות הפקת נתוני המקור.

איך חברות רגילות עובדות:

הם לא נותנים קודי מקור והערות על היישום במקרה של סיום שיתוף פעולה. אם הלקוח רוצה להמשיך לעדן את התוכנית, עליו לבזבז זמן ולחלץ נתונים באופן עצמאי דרך הממשק.

4

תמיכה טכנית

איך אנחנו עובדים:

פתרון חינם למשך 6 חודשים.

איך חברות רגילות עובדות:

תמיכה טכנית בתשלום.

קוב שלוש