מובילה בשוק ליישם פתרונות מותאמים אישית בפלטפורמה SugarCRM/SuiteCRM.
על פי CUSTOMER Magazine.
על פי Network Computing Awards 2
על פי Gartner, חברת מחקרי שוק IT.
אפילו לחברות שעובדות באותו ענף יש תהליכים ויעדים עסקיים שונים. זו הסיבה שאיננו מציעים פתרונות תבניות של אוטומציה ללשכות משפטיות העובדות עם אנשים פרטיים או חברות ייעוץ העובדות עם לקוחות עסקיים. אנו מפתחים ייחודיים CRM, שפותר בעיות ספציפיות של החברה.
חברות משפטיות לפעמים להתמודד עם בעיות דומות. לכן אנו חולקים את היכולות של CRM וניסיוננו באוטומציה של תהליכים עסקיים נפוצים.
תהליך עסקי | איך זה היה אוטומטי? |
---|---|
ניהול תזרים הזמנות |
|
שיפור ביצועי העובדים |
|
אחסון מידע ותיעוד של לקוחות: אינדיקטורים פיננסיים, אירועים משמעותיים, היסטוריה של משא ומתן והתכתבויות וכו'. |
|
ארגון עבודה עם לקוחות שיש להם בתי משפט או תיקים בבית המשפט. |
|
ארגון עבודה עם לקוחות שיש להם בתי משפט או תיקים בבית המשפט. |
|
דיווח |
|
מה עושים?
המטרה שלנו:
הבינו בבירור כיצד להאיץ ולפשט תהליכי עבודה ולפתור בעיות של לקוחות.
אתה מקבל
אם תיארתם וגיבשתם תהליכים עסקיים, אנו מיד עוברים למשימה הטכנית.*
מה עושים?
אנו מפרקים את תהליך הפיתוח של ה- CRM לשלבים ומבצעים אותו בתורו. בסיום שלב אחד אנו עוברים על שני נתיבים מקבילים:
בכל שלב אנו בודקים את המערכת ומונעים טעויות.
המטרה שלנו:
להאיץ את הפיתוח ובאותה עת לפשט את השימוש במערכת על ידי המשתמשים, להפוך אוטומציה לפעולות נוספות.
אתה מקבל:
מערכת CRM מתקדמת המיועדת למשימות העסקיות שלך ומוכנה ליישום.
מה עושים?
המטרה שלנו:
הפוך את הפיתוח של המערכת החדשה מהר ונוח.
אתה מקבל:
היכולת לעבוד ב- CRM בהנאה ולהשיג את יעדי החברה.
מה עושים?
אנו משפרים את מערכת CRM.
המטרה שלנו:
פיתוח מערכת CRM ככל שמתעוררות משימות ודרישות חדשות בחברה.
אתה מקבל:
מערכת CRM אשר מפותחת יחד עם החברה ומתאימה תמיד לחידושים.
בלוק | מודול / אינטגרציה | העלות מ-__ דולר ליחידה |
---|---|---|
עבודה עם הזמנות | יִעוּצים חד פעמים וסדירים, ניהול תיקים, השתתפות בבתי משפט | 30 000 $ |
תמחור רב מטבע | 30 000 $ | |
הצעות מוצרים נוספים | 20 000 $ | |
הנהלת חשבונות לרישיונות, מסמכים מכוננים, נתוני דרכון. | 60 000 $ | |
הערכת עבודת עורך הדין | 20 000 $ | |
העלאת אובייקטים בפורמטים שונים של הצעות, מצגות | 30 000 $ | |
הצדדים המתקשרים | לקוחות, מוטבים, חברת off-shore, שותפים, ספקים, אחזקות, מתחרים, אנשי קשר | 40 000 $ |
מכירות | עסקות, הזמנות, חוזים, תשלומים, דוחות, הצעות | 30 000 $ |
אינטגרציות | אתרי אינטרנט, אתרי נחיתות | 100 000 $ |
טלפוניה | 40 000 $ | |
יועצים באינטרנט, סירות שליחים שונים | 30 000 $ | |
שירותי דיוור | 30 000 $ | |
OutLook | 20 000 $ | |
תהליכים ודוחות, KPI | קביעת דוחות, תהליכים, אינדיקטורים, התראות | 20 000 $ |
אבל CRM מסייעת לחסוך זמן העבודה, תהליכים עסקיים למכן, להגדיל את התפוקה, מנהלי החברה, ובהמשך להגדיל את הרווח. כתוצאה מכך, ההשקעות משתלמות בתקופה של 3 חודשים עד שנה.
פיתוח CRM
אנו לא משתמשים בפתרונות מוכנים - רק ניסיון ושיטות עבודה מומלצות שיכולות להפחית את זמן הפיתוח והיישום. אנו יוצרים כל פרויקט למשימות של לקוח ספציפי.
משתמשים בתבנית, המשלימה על ידי מודולים מוכנים. לא נלקחים בחשבון תכונות עסקיות, מה שמאט את התאמת המשתמשים ל- CRM ולעבוד במערכת.
צוות הפרויקט
בפרויקט עושים כל כך הרבה אנשים ככל שיידרש כדי להשיג את המטרות של הלקוח.
לפרויקט מספר עובדים קבוע, ללא קשר למורכבות הפרויקט.
הגנה מפני אובדן השקעה
במקרה של הפסקת שיתוף הפעולה אנחנו נותנים את כל קוד המקור. אתה יכול לשנות את התוכנית בעצמם, או להכריח מתכנתים אחרים ללא עלות הפקת נתוני המקור.
הם לא נותנים קודי מקור והערות על היישום במקרה של סיום שיתוף פעולה. אם הלקוח רוצה להמשיך לעדן את התוכנית, עליו לבזבז זמן ולחלץ נתונים באופן עצמאי דרך הממשק.
תמיכה טכנית
פתרון חינם למשך 6 חודשים.
תמיכה טכנית בתשלום.
אנו דנים את הפרויקט בטלפון
אנחנו מנתחים את העסק
אנו מפתחים אסטרטגיית יישום CRM
לחתום על החוזה
ליישם בהצלחה
אנו להשיג את המטרה של העסק שלך