200 פרויקטים: תעשיות שונות, תהליכים עסקיים ומשימות שונות

משרד עורכי דין "יוריסט לידר"

איך הייה:

רק 18% מהנרשמים באתר הגיעו לייעוץ משפטי חינם.

איך זה הפך:

  • שליחה אוטומטית של SMS עם תזכורת של התייעצות, תיאור מסלול ואנשי קשר
  • גידול המרה ל -43%.
סוכנות נדל"ן בספרד Costaiberia

איך הייה:

אדם נפרד מילא ספרייה ב- CRM, אדם נפרד העביר נתונים לאתר. הברוקר עשה מצגת על אובייקטים במשך 1-3 שעות.

איך זה הפך:

  • פונקציות שגרתיות מוכנו. העובדים מעורבים כעת יותר בלקוחות ובמכירות.
בית דפוס "לנפצ'אטי"

איך הייה:

בגלל המספר הגדול של השיחות הנכנסות והמספר הגדול של סניפי בית הדפוס, איבדה החברה מדי יום 50-70 לקוחות. כך לקוחות רבים לא יכלו ליצור קשר עם אחד הסניפים בזמן שבסניף השני היו מנהלים לא מאוכלסים.

איך זה הפך:

  • איחוד של סניפים למוקד טלפוני יחיד.
  • העברת שיחה למנהל לא עסוק.
  • מספר הלקוחות שאבדו - 0
  • הלקוחות הפכו מרוצים, בית הדפוס גדל בהכנסות.
מפתח תוכנה "Meson"

איך הייה:

מנהלים הזינו מידע על אספקה באופן ידני. זה לקח 3 שעות ביום.

איך זה הפך:

  • דוח אוטומטי על ציוד שנמכר.
  • זמן הכנת הדוח הופחת לדקה.
בנק

איך הייה:

כל בקשת לקוח = שיחת מוקד טלפוני.

איך זה הפך:

  • ממשק נוח ללקוחות שלא אוהבים להתקשר בטלפון, תוך חיסכון של 1.5 מיליון בשנה.
סופרמרקט של סחורות לבנייה "Saturn"

איך הייה:

מנהלי מכירות הגיעו לנכסים במקביל ובזבזו זמן.

איך זה הפך:

  • שילוב של CRM עם Yandex.Maps
  • שליטה על מנהלים במערכת CRM
  • הגדלת הפרודוקטיביות
ברוקר המכס GreenWay

איך הייה:

הטיפול בבקשות למכס ותובלה ארך בין 4 ל 8 ימים. לקוחות רבים אינם מרוצים - והחברה אבדה 30% מהלקוחות.

איך זה הפך:

  • עיבוד אוטומטי של בקשות למכס ותובלה.
  • זמן עיבוד של בקשות הופחת ל -4 שעות.
מרכז לטיפול של הבית וציוד "Dokaru"

איך הייה:

אומנים אבדו עם כסף, הזמנות לא נעשו בזמן.

איך זה הפך:

  • אומן אחד התחיל לבצע פקודות רבות פי שניים. אומנים התחילו למסור כסף בזמן כדי לקבל הזמנות חדשות.
IPP Touch

איך הייה:

כל אחד מהשותפים הזמין אתר לעצמו (ארוך ויקר), ואז כל אחד מהם היה צריך להיות משולב זה בזה.

איך זה הפך:

  • יצירת האתר עם כפתור אחד, חיסכון מאות יורו עבור כל אחד מ-5 אלף שותפים.
יצרן ציוד לייזר "Laser Centre"

איך הייה:

הדורש דו "ח מההנהלה הוא כאב ראש לכל מחלקת המכירות.

איך זה הפך:

  • כמה קליקים וללכת למכור עוד
בנק רוסי למשכנתאות

איך הייה:

כל סוג חדש של מסמך הוא בקשה למחלקת ה-IT עבור גרסה קטנה של המערכת. לחברה מאות סוגי מסמכים.

איך זה הפך:

  • תוך 5 דקות המשתמש יכול להכין לעצמו סוג חדש של מסמך עם אימות וההגבלות הנדרשות.
  • מחלקת ה-IT כבר לא הייתה עצבנית.
חברת השקעות

איך הייה:

כל הפעילויות הוכפלו, התקשורת בערוצים שונים אבדה.

איך זה הפך:

  • מצב מלא של חלון אחד וכמעט ללא קלט מידע.
  • מספר השאילתות החוזרות והתגובות הכפולות ירד כמעט לאפס.
קוב שלוש