רק 18% מהנרשמים באתר הגיעו לייעוץ משפטי חינם.
אדם נפרד מילא ספרייה ב- CRM, אדם נפרד העביר נתונים לאתר. הברוקר עשה מצגת על אובייקטים במשך 1-3 שעות.
בגלל המספר הגדול של השיחות הנכנסות והמספר הגדול של סניפי בית הדפוס, איבדה החברה מדי יום 50-70 לקוחות. כך לקוחות רבים לא יכלו ליצור קשר עם אחד הסניפים בזמן שבסניף השני היו מנהלים לא מאוכלסים.
מנהלים הזינו מידע על אספקה באופן ידני. זה לקח 3 שעות ביום.
כל בקשת לקוח = שיחת מוקד טלפוני.
מנהלי מכירות הגיעו לנכסים במקביל ובזבזו זמן.
הטיפול בבקשות למכס ותובלה ארך בין 4 ל 8 ימים. לקוחות רבים אינם מרוצים - והחברה אבדה 30% מהלקוחות.
אומנים אבדו עם כסף, הזמנות לא נעשו בזמן.
כל אחד מהשותפים הזמין אתר לעצמו (ארוך ויקר), ואז כל אחד מהם היה צריך להיות משולב זה בזה.
הדורש דו "ח מההנהלה הוא כאב ראש לכל מחלקת המכירות.
כל סוג חדש של מסמך הוא בקשה למחלקת ה-IT עבור גרסה קטנה של המערכת. לחברה מאות סוגי מסמכים.
כל הפעילויות הוכפלו, התקשורת בערוצים שונים אבדה.
לא חושוב, אם לפרויקט שלך ולמקרה שלנו יש תכונות משותפות.
אנו ננתח את העסק שלך ונגלה כיצד לשפר את החברה שלך באמצעות CRM.